Vi som älskar 90-talet på Gärdet. 26-28/6
Vi ska på eventet. Och har bokat hotell på Östermalm.
Vore roligt att få kontakt med flera från den här världen där.
Hör gärna av er!
/ Kram
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.