Biltur

Funderar på att ta en runda på de gamla fina platserna i Gbg för utomhusaktiviteter.är det någon som går i samma tankar eller rent av här planerat att hitta på något kul i sommarkvällens värme ? Tipsa även gärna om nya platser dykt upp , de gamla är lite tomma ibland numera …