Lördagsmys

Hej hej
Som prognosen är just nu så blir vi barnfria på Lördag från förmiddag till sent.
Och vi båda är lediga och känner att det hade varit kul med sällskap med lite god mat och dryck mm ;).
Allt kan hända men just nu så är vi iallafall barnfria och har huset för oss själva, så finns det något kul par som vill hitta på något?
Var inte blyga utan hör av er :). Vi har inte skrämt ihjäl allt för många hittills så det kanske stillar era nerver ;)
Kram M&S
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.