Par som vill ta ett glas i helgen?
Vi kommer ta in på hotell i helgen, lördag 27e antingen Skellefteå eller Umeå. Vi undrar om det finns någon annat trevligt och socialt par som ska ut och hade velat mötas upp för ett glas eller två? Vi kan vara flexibla med vart vi landar en stund till så hör av er om ni finns i någon av städerna. Vi behöver inte bestämma mer än att vi ses i någon bar så tar vi resten av kvällen som den kommer, men hotellrum finns för vidare umgänge om vi skulle känna för det ;)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.