V35 är jag där
Hej
Nu är resan bokad, åker ensam och hoppas det finns någon trevlig person/personer att kunna umgås med under veckan, hitta på något trevligt och kanske bara en spontan öl. kan vara början på något trevligt och kul.
Är en kul lättsam trevlig man, snäll och omtänksam med mycket humor och empati, ser helt ok ut och luktar gott *L*
Vi ses ;-)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.