V35 är jag där

Hej
Nu är resan bokad, åker ensam och hoppas det finns någon trevlig person/personer att kunna umgås med under veckan, hitta på något trevligt och kanske bara en spontan öl. kan vara början på något trevligt och kul.
Är en kul lättsam trevlig man, snäll och omtänksam med mycket humor och empati, ser helt ok ut och luktar gott *L*
Vi ses ;-)