Myskvällar

Hej! En trevlig och välvårdad kille på 47 söker en tjej/kvinna att träffa. Som person är jag social, lättsam och har ett positivt synsätt och alltid nära till skratt. För mig är din personlighet viktigare än utseendet, jag söker alltså inget speciellt mer än att vi "klickar" och kan ha roligt tillsammans. Är sparsam med bilder p.g.a jobb men kan absolut visa mig när det känns rätt. Det skulle vara kul att träffa någon trevlig och rolig person härifrån. Hör av dig! :)