Blir en runda till Långaveka i em.
Möter gärna upp ett par eller tjej i EM på Långaveka.
Jag är en social och lättsam kille och min tanke är att man träffas och har lite trevligt en stund och utvecklas det vidare så kör vi på det och stannar det vid en trevlig pratstund är det också helt ok :-)
Hör av er om det verkar intressant.
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.