Är du här
Vi undrar om du finns här om kom fram till oss igår eftermiddag.
Du tyckte vi kunde fortsätta om du höll vakt 😉
Det var trevligt att du både höll koll och smakade på frun.
Mersmak så vi är nog på plats i eftermiddag igen om du vill hålla vakt igen.
Väl mött i dynerna.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.