Är du här

Vi undrar om du finns här om kom fram till oss igår eftermiddag.
Du tyckte vi kunde fortsätta om du höll vakt 😉
Det var trevligt att du både höll koll och smakade på frun.
Mersmak så vi är nog på plats i eftermiddag igen om du vill hålla vakt igen.
Väl mött i dynerna.