Bra ställe att sola på med action???
Någon som har tips på ställen med sol och action.
Smitten är dåligt då det är helt öppet.
Bouleberget funkar men inte det bästa.
Kan åka typ 3-4mil
Nån som vet hur amundön är??
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.