Söker ett likasinnat par för gemensam träff på CAE 18/7
Vi har varit på CAE vid ett tillfälle och fick mersmak. Denna gång söker vi dock ett par att gå gemensamt med. En fördrink och trevligt umgänge innan klubben för att sedan gemensamt ge sig bort. Inga krav på någon måste ske utan bara ha en trevlig kväll och se vart den leder! Låter detta intressant får ni gärna höra av er!
Kram Erik och Thilda
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.