Sthlm till Östersund

Hej! Vi ger oss ut på vägarna imorgon. Tänker ett första stopp i Dalarna och sen vidare norröver. Händer det något kul? Några som vill ses? Vi är om vi får säga det själva rätt jävla roliga att hänga med. Högt i tak och lösa tyglar.

Kramar
H&A