Sthlm till Östersund
Hej! Vi ger oss ut på vägarna imorgon. Tänker ett första stopp i Dalarna och sen vidare norröver. Händer det något kul? Några som vill ses? Vi är om vi får säga det själva rätt jävla roliga att hänga med. Högt i tak och lösa tyglar.
Kramar
H&A
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.