Utomhusträff
Hej!
Ikväll kör vi från Malmö hem till Älmhult.
Funderar på att köra så vi lagom till skymning kör förbi Gårdstånga eller Norra Mellby.
Det blir en omväg, men har testat Spillepengen och det som ligger längst med E6 tidigare.
Har stannat till vid Gårdstånga någon gång tidigare men aldrig Norra Mellby.
Vi tar inte båda idag utan ett stop så vad rekommenderas av dessa två ställen?
Andra kontaktannonser från samma annonsör
| Rubrik/Stad/Placering | Kategori/Inlagd | Visad/Svar |
Swingersklubb Malmö/Käpenhamn
Skåne län | Blandat Fre, kl 15.00 |
205/0 |
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.