Ensam tjej/tjejer eller par
Hej, tänkte höra om det finns någon eller några tjejer som vill hitta på någonting roligt med mig ikväll eller någon kväll framöver?
par trivs vi oxå bra med. jag mannen bor i huddinge centrum och är till imorgon själv då min partner har barnen. men onsdsag torsdag kväll träffas vi till samans jag mannen träffar gärna par ikväll och vi kan vara hemma hos mig. hör av er med förslag om nin är intresserade. fler bilder kan skickas via kik
Andra kontaktannonser från samma annonsör
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.