Utflykt med bil..
Hej
Jag undrar om nån skulle vilja ha en spontan träff i dag.. ute
Vi ses på nån trevlig plats å känner oss fram lite..
Diskretion utlovas och ett trevligt bemötande.
Ses vi?
Mvh Micke
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.