Utflykt med bil..

Hej

Jag undrar om nån skulle vilja ha en spontan träff i dag.. ute
Vi ses på nån trevlig plats å känner oss fram lite..
Diskretion utlovas och ett trevligt bemötande.

Ses vi?

Mvh Micke