Är det ingen som bara vill ha kul?
Det är svårt att hitta en seriös man på denna sida. Det lovas saker, det ignoreras och det blockeras…
Jag är inte ute efter ett förhållande, jag vill ha det skönt bara.
Jag söker en äldre herre som bara vill ha kul och sätta på mig.
Jag kommer promenera från gamla pulsen, förbi hundrastgården, genom skogen ner till Sollentuna IP. Sen vända mot Rotebro handelsplats. Bor du i närheten, bjud in mig. Har du bil, plocka upp mig. Möter du mig, smek mig…
Svarta shorts, svart linne, svart ryggsäck och ett glatt humör.
Startar 0930
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.