Östersund
Jag ska upp till Östersund lördagen 4e juli och stannar ca 1 vecka.
Så är de nån som vågar o vill ses så tjoa till här på bc.
Så kan vi höras på antingen kik lr mobil
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.