Någon mer som ska till hölick i helgen?

Hej!
Jag och min man funderar på att åka till hölick naturistbad i helgen och även ev bo på havs resorten.
Någon mer som ska till badet i helgen?;)

Några frågor vi gärna tar emot svar på.
1, finns de möjlighet att bo i tält i närheten utan att bo på campingen?

2, brukar de vara lite bus osv på stranden?

3, är de mycket runk gubbar där?

Tacksam för alla svar :)