Någon mer som ska till hölick i helgen?
Hej!
Jag och min man funderar på att åka till hölick naturistbad i helgen och även ev bo på havs resorten.
Någon mer som ska till badet i helgen?;)
Några frågor vi gärna tar emot svar på.
1, finns de möjlighet att bo i tält i närheten utan att bo på campingen?
2, brukar de vara lite bus osv på stranden?
3, är de mycket runk gubbar där?
Tacksam för alla svar :)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.