Kille eller par på kryssning 25 juni från Åbo kvällstur
Hej
Vi söker par/singelkille eller även singeltjej som ska kryssa från Åbo till Stockholm med Viking Grace torsdagen den 25te juni och är sugna på bus. En drink i baren och sen ser vi vad som händer ;)
Ska du/ni åka, hör gärna av er så ser vi vad vi kan få ihop!
/ hazards
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.