Solen gör mig .....

Kommer att åka Torsby - Göteborg idag om någon eller några vill hitta på något under resan.
Bor på hotell i Göteborg så om någon vill göra mig sällskap på ett eller annat sätt så är ni välkomna.
Är öppen för alla ideer.