Solen gör mig .....
Kommer att åka Torsby - Göteborg idag om någon eller några vill hitta på något under resan.
Bor på hotell i Göteborg så om någon vill göra mig sällskap på ett eller annat sätt så är ni välkomna.
Är öppen för alla ideer.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.