Fina Brevik

Hej! Första semesterdagen och tänkte slå till lokalt då vädret är grymt underbart! :)

Första gången här faktiskt, riktigt fin plats! MEN här är ju så folktomt!

Kommer komma hit fler gånger i veckan. Är ni som par eller du som kvinna intresserade av att göra det ihop eller mötas upp? Skriv en rad, så hoppas jag vi ses i solen!