Fina Brevik
Hej! Första semesterdagen och tänkte slå till lokalt då vädret är grymt underbart! :)
Första gången här faktiskt, riktigt fin plats! MEN här är ju så folktomt!
Kommer komma hit fler gånger i veckan. Är ni som par eller du som kvinna intresserade av att göra det ihop eller mötas upp? Skriv en rad, så hoppas jag vi ses i solen!
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.