Ska dit i morgon, tisdag
Hej. Jag är en trevlig kille, 40 år gammal, normaltränad. Jag ska till Mellby i morgon och sola, tänkte koll ifall någon mer ska dit. Jag hade gärna träffat en par eller yngre kille. Hör gärna av er ifall ni ska till Mellbystrand
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.