Ska dit i morgon, tisdag

Hej. Jag är en trevlig kille, 40 år gammal, normaltränad. Jag ska till Mellby i morgon och sola, tänkte koll ifall någon mer ska dit. Jag hade gärna träffat en par eller yngre kille. Hör gärna av er ifall ni ska till Mellbystrand