Träff på någon plats i skärgården, båt eller bil
Hej! Finns det något härligt par eller tjej som är ute i sörmland- eller Östergötlands skärgård i sommar. Besöker gärna er på en varm klippa eller varför inte i er båt. Vad som händer sen får vi helt enkelt se :)
Har ni inte båt kanske ni har andra fina klippor ni besöker med bil där vi kan ses.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.