The Pier 23-25/6

Någon som bor på The Pier i Göteborg mellan 23 och 25 juni?
Skriv bara om du faktiskt bor på hotellet.
Du behöver vara villig att visa ansiktsbild på Kik utan att få tillbaka.

//frun