The Pier 23-25/6
Någon som bor på The Pier i Göteborg mellan 23 och 25 juni?
Skriv bara om du faktiskt bor på hotellet.
Du behöver vara villig att visa ansiktsbild på Kik utan att få tillbaka.
//frun
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.