Nyfiken 27/6

Funderar på att åka till Mellby/Hagön/Långveka på lördag 27/6.
Några som ska till något av ställena?

Tar gärna lite beskrivningar vart man bäst bör parkera och sedan ta vägen.
Är nyfiken och öppen för det mesta.
Bjud gärna in mig till åskådare eller vad ni vill ;)