Sommarfägring

Somliga skaffar sommarkatt, men det tycker jag är fruktansvärt grymt och oetiskt.

Anses det månne egalt, att skaffa en sommarman?

Inte hittat någon utannonserad någonstans, typ:


Vill ni prova på lite sommarfägring, men lämna tillbaka mannen till hösten igen? Män i valfri ålder, storlek, ras och kompetens finnes, allihop med fin stamtavla, god exteriör och ögon ni inte kan motstå. Alla är besiktade, registrerade medborgare samt har en grunditbildning i hur man bidrar med trivsam sommarfägring som exempelvis chaufför, massör, trädgårdsmästare, sexleksak, middagssällskap, resesällskap inom Sverige samt barnvakt.
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.