Efterlysning från 21/6

Hej!

Du äldre man från Lund som jag snackade med i eftermiddags intill vresrosen på Ålabodarnas nakenbad. Vore väldigt trevligt att ses igen! Hör av dig om du läser det här. Jag är i Lund emellanåt...

Kram

Cykelkillen