Efterlysning från 21/6
Hej!
Du äldre man från Lund som jag snackade med i eftermiddags intill vresrosen på Ålabodarnas nakenbad. Vore väldigt trevligt att ses igen! Hör av dig om du läser det här. Jag är i Lund emellanåt...
Kram
Cykelkillen
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.