Steam hotell

Är det någon härifrån som kommer att vara på steam hotell den 9-10 juli?
Vi funderar på att åka dit då.
Annonsen betyder inte att vi automatiskt söker något då, utan vi vill bara veta om fler kommer att befinna sig där då.
Svara inte om du vet att du inte kommer att vara där eller om du är sugen på att åka dit, det belönas med block.