Trevligt par på Mellbystrand med likadan filt som vi
Vi badade på Mellbystrand på midsommardagen. På.väg hem pratade vi med ett par som hade likadan filt som vi. Ni verkar trevliga och vi ses gärna igen!
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.