Hotell Arvidsjaur
Jag kommer att bo på hotell i Arvidsjaur 22-23/6 . Söker sällskap för kvällen och kanske vi kan ta ett glas vin
Sen om det känns ok så ser vi vart det leder. Jag är verkligen öppen för det mesta så ta och skriv en rad om vad ni är sugna på så får vi se vart det leder helt enkelt.
Det man inte provat kan man inte förkasta ;-)
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.