Hamrinsberget

kommer åka till hamrins nu och kommer vara på den lilla vägen som är nästan igenvuxen om man fortsätter hela vägen ner efter den vägen kommer man till en stor vändplan nedanför berget! skriv gärna om nån vill ses för lite skönt bus