Besök på Ågesta?

Hej! Nybliven singel här som alltid varit nyfiken på nakenbad, dock aldrig vågat prova. Bor i Sthlm och är lite nyfiken på Ågesta. Hur är det där? Bra? Era erfarenheter/tips? Är det bara män eller ensamma kvinnor med? Par? Familjer? Ja, kom med era synpunkter så jag vet vad jag möter vid mitt första besök :) tack! Kram!

Andra kontaktannonser från samma annonsör

Rubrik/Stad/PlaceringKategori/InlagdVisad/Svar
Mycket folk idag?
Ågesta
Sverige Stockholms län
Nakenbad
Sön, kl 13.48
 163/1