Nakenlöpning

Tjena!
När jag var lite yngre brukade jag och en kompis springa näck natten till Midsommarafton i elljusspåret i skogen nära där vi bodde. Det var en obeskrivlig frihetskänsla. Det blev som en ny Midsommartradition. Jag saknar denna galna grej ;-)
Nu har redan denna natt passerat för i år, men jag funderar på att göra det kommande natt då det ju är hyfsat varmt.
Någon mer intresserad? Om inte i natt, kanske någon annan natt i sommar?