Tack för ett trevligt första besök

Vill bara tacka alla ni som var på plats igår midsommardagen vid lunch(/frukost) då jag bestämde mig för att besöka Viggeby nakenbad första gången. Det var härligt med en så avslappnad och lugn stämning när jag kom dit så kände mig bekväm väldigt fort. Hoppas kunna ta mig dit fler gånger i sommar.