Läget på Sandviken

Vi tänkte mellanlanda och ta ett uppfriskande bad på vägen hem efter midsommarfirandet på söndag.
Varför då inte passa på att njuta av ett uppfriskande nakenbad.
Är det många kvar på söndagen eller har de flesta rest hemåt?
Skulle varit trevligt med sällskap :-)
Mvh A+J