Bjud in en extra man ikväll!

VM levererar, goa matcher och vi håller tummarna för Sverige.
Nu längtar man bara till midsommar.

En utav oss söker ett par som kan tänka sig bjuda in mig, ikväll efter 20:30!
Har ni plats och kan tänka er att hitta på något så kontakta mig här. Har ni inte plats så finns det plats i hotellet jag bor på. :)

Hoppas vi hörs och att vi kan ordna en härlig onsdags kväll
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.