Vi är på partyhumör ikväll. Ett par/ kille söker vi.

Vi tänker ha roligt ikväll. Några glas och skratta är utgångsläget. Är ni ett par som är prestigelösa hör av er. Kille/man… hör av dig om du förstår med att vara inbjuden. Ni män ska inte vara rädd för samma kön ;-) även ni kvinnor……
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.