Vi är på partyhumör ikväll. Ett par/ kille söker vi.
Vi tänker ha roligt ikväll. Några glas och skratta är utgångsläget. Är ni ett par som är prestigelösa hör av er. Kille/man… hör av dig om du förstår med att vara inbjuden. Ni män ska inte vara rädd för samma kön ;-) även ni kvinnor……
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.