Är de nån kvinna i Östersunds trakten som vill ses ikväll

Det hade varit trevligt att träffa en mysig kvinna ikväll, kanske gå ut och ta en drink och sen får man se om det finns nån kemi och gör det de så kan ju vad som helst hända!!
Jag är en ungdomlig till sättet och lättsam och trevlig att umgås med.
Bild kan jag skicka på KIK.
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.