Fler som ska på stan ikväll?

Blir en kväll på stan hade varit roligt att mötas uppta ett glas och se vad som händer.
Tjejer, killar eller par hör av er :)
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.