En öl i Visby

Är på besök i Visby, möter gärna upp med någon och tar en öl, andra eventuella aktiviteter kan vi diskutera på plats om det är aktuellt.

Bor på hotell centralt i staden över helgen.
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.