En öl i Visby
Är på besök i Visby, möter gärna upp med någon och tar en öl, andra eventuella aktiviteter kan vi diskutera på plats om det är aktuellt.
Bor på hotell centralt i staden över helgen.
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.