Ensam på nationaldagen?
Hejsan,
I år blev det till att bli ensam på nationaldagen.
Tänkte därför slänga ut en annons här och kolla om det finns nåt intresse för en träff/fira?
Skall strax ut på en motionsrunda så om jag skulle få ett meddelande så ser jag nog det inte förrens om en timme minst.
Kolla in min profil och hör av dig om du är intresserad.
//H
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.