Ses vi idag/ikväll??
Ses vi idag/ikväll?
Par som ska ses på stan idag /ikväll och ta en öl/drink. Det hade varit kul om fler par hängde på :)
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.