Några fler som står på ställplats i Västerås gästhamn 13/6
Några fler par som står i Västerås gästhamn/ ställplats 13-14 Juni? Ni har båt husvagn eller husbil.
Vi står där med vår husbil och det vore trevligt med sällskap med glas i handen hos er eller hos oss. Senare tänkta vi gå till Carlsson på kajen (för vår del), vill ni följa med så är det ok för oss.
Sex, ja det beror väl på oss alla om det känns ok annars går det bra med trevligt sällskap.
Denna kontaktannons är inte längre aktiv och du kan därför inte svara på den.
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.