Var på badet ska man ”ligga”
Vi tänkte besöka yngsjöbadet och funderar på var på badet det är bäst o ligga om man ev blir mer sugen på varandra.
Parkerar man enklast vid naturreservatets parkering o går ner till stranden o tar man sen höger eller vänster?
Vill någon förklara för oss första gåmgsbesökare?
Vi är inte intresserade av sällskap men har inget emot att man ser på från avstånd!
Adam o Eva
Kategori
Nakenbad
Placering
Sverige
Skåne län
Yngsjö
AnnonsörAdamocheva
Tjej/51 (binyfiken, sambo, europeisk)
Kille/56 (hetero, sambo, europeisk)
Datum27/5, kl 05.50

1475

23
Är du inte medlem ännu?Bli medlem gratis för att kunna svara på kontaktannonsen eller titta på annonsörens profil.