Var på badet ska man ”ligga”

Vi tänkte besöka yngsjöbadet och funderar på var på badet det är bäst o ligga om man ev blir mer sugen på varandra.
Parkerar man enklast vid naturreservatets parkering o går ner till stranden o tar man sen höger eller vänster?
Vill någon förklara för oss första gåmgsbesökare?

Vi är inte intresserade av sällskap men har inget emot att man ser på från avstånd!

Adam o Eva