16

Sv: Premiär för "Varningar m.m."

Där om BC skall inte handla om sex med pengar och sälja ut detta... Om det är det Då bli jag helt besviken. cool
Allt som är behov och kunna få sex och kemin stämmer som VI alla behöver.

Toppen BC att ni gör detta - ni gör ju det för oss som är reggade här smile

Få mig att skratta och du har halva inne wink

18 Senast ändrad av Cerebellum (2011-06-30 09.32)

Hej! Vill säga först att jag har varit medlem på BC i olika omgångar under en längre period, långt innan det fanns något 'Bonus Medlemskap' eller andra avancerade funktioner och då sajten mer eller mindre skötte sig självt. Funkade väl bra då med.

Men jag måste få erkänna att trots min stora skeptism initialt till alla sorters förändringar för ett tag sedan vilka initialt dessutom började genomföras tämligen hastigt, framför allt när Bonus-Medlemskapet kom till... så är mitt helheltintryck idag av slutresultatet mycket positivt smile

Såhär i efterhand vill jag rikta en stor eloge till admin och de övriga ansvariga som tämligen fortlöpande tänkt igenom genomförda förändringar och undan för undan testat ut olika nya funktioner, MEN som på samma gång varit varken för fega, stolta eller främmande för att finslipa samt vid behov korrigera detaljerna genom att aktivt lyssna på och vara öppna för sina medlemmars åsikter och synpunkter.

Men det som Ni kanske mest av allt ska ha kred för, är att TROTS delvis genomgående förändringar med implementering av en rad nya funktioner och användningsvillkor, har Ni på något sätt ändå lyckats med det kanske största och svåraste konststycket, nämligen att kunna bibehålla själva grundidén, grundutseendet och grundmålsättningen med själva sidan vilket t ex i mitt fall effektivt resulterat i att jag som 'basmedlem' och trots omgångar av kortare och längre frånvaroperioder från sajten av olika anledningar, kan vid varje återkomsttillfälle utan minsta svårighet eller förvirring, omedelbart känna igen mig på sidan i de kända basala funktionerna och sätta igång och använda dess funktioner... och orientera mig precis som tidigare utan att känna mig lost eller behöva börja leta efter gamla länkar och knappar ända från scratch som om jag vore en nybörjare här smile

Så med reservation för att detta inlägg kan kännas något 'OT' i sin karaktär i denna tråd, så kände jag bara för att tacka och beröma Er som ständigt jobbar aktivt med att förbättra denna community,  och för att hela tiden på något sätt lyckas bevara sajtens integritet, enkelhet och funktionalitet i det som en gång skapades med dess grundide´som projekt.

Det är enormt uppskattat att Ni forsätter att värna om och erbjuda tillräckligt med funktionalitet även till era icke-bonus medlemmar så att t ex jag även framöver ska känna mig lika välkommen och erbjudas tillräckligt med basala funktioner för ett lyckosamt kontaktsökande utan att känna mig oviktig, icke-önskvärd eller TVUNGEN att bli Bonus-Medlem för att inte bli totalt utslagen eller låst i mitt kontaktsökande... vilket är ju ändå sajtens primära funktion smile

Tack för ett öppensinnat helhetstänkande 'And Please Keep Up The Good Work Guys' smile
big_smile

Mvh
/C.

@Cerebellum

Underbart att läsa!  big_smile
Webbmaster är helt klart värd allt beröm eftersom det är han som är Admin  wink

Möjligheterna är alltid större än problemen.
*Regler för forumet klicka här

20

På tiden att varna för män här inne !
Jag har fått ett antal HOT och anmält detta till webmaster men "den" har inte svarat öht.
Jag lägger in profilen på mannen här ... *************
Han är väldigt obehaglig i sina mail och säger sig arbeta för ett säkerhets företag i Malmö.
Att han har koll på MIN IP adress och var Jag bor !
Allt som kommer från denna profil är RAPPAKALJA !

Det är inte okej att hänga ut personer här. Varken på forumet eller i sin profil/dagbok.
En anmälan som inkommit till webbis kommer han att ta tag i så fort han hinner, tänk på att han är ensam med att försöka hålla ordning på 100 000 + medlemmar och det kommer in ett antal abuse-rapporteringar om dagen..

Är det någon som trakaserar dig så skicka en anmälan och blockera personen för att slippa fortsatt kontakt.

Ett bra argument behöver ingen hög röst
Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
-----------------------------------------------------------------------------
Forumregler

22

Tråkigt att mitt tips försvann :S.. Vad var det som var fel med det jag skrev?

23

Forum är ju så felbygd så de finns inte, borda att via sin egen sida kunna gå att lägga upp en varning om nån är fejk, bluff eller allmänt fel i huvet..gör om, gör rätt ffs

24

tveksamt skrev:

Det är inte okej att hänga ut personer här. Varken på forumet eller i sin profil/dagbok.
En anmälan som inkommit till webbis kommer han att ta tag i så fort han hinner, tänk på att han är ensam med att försöka hålla ordning på 100 000 + medlemmar och det kommer in ett antal abuse-rapporteringar om dagen..

Är det någon som trakaserar dig så skicka en anmälan och blockera personen för att slippa fortsatt kontakt.

Så jävla fel svar, ett forum Är där alla har lika rätt att säga va fan man vill...utan censur...sen att Forumet är så felbygd, de är väl ändå "webbis" fel...är detta en seriös sajt så se ff till att de finns folk som kan sköta den eller släpp allt fritt...sen att bara blocka om nått händer hjälper ingen, idioten finns kvar på BC...sen att vissa sitter och kollar upp andra via ratsit.se...är förjävligt...på så vis är ingen anonym...att skicka en anmälan är lika verkningslöst som att sitta & skita utan att de kommer nått...

Outlaw66 skrev:

Forum är ju så felbygd så de finns inte, borda att via sin egen sida kunna gå att lägga upp en varning om nån är fejk, bluff eller allmänt fel i huvet..gör om, gör rätt ffs

Att hänga ut personer fritt så som du vill är emot svensk lag eftersom det är förtal. Om det hade varit tillåtet att hänga ut personer hur som helst då hade inte bc varit kvar så länge till.

Outlaw66 skrev:

Så jävla fel svar, ett forum Är där alla har lika rätt att säga va fan man vill...utan censur...sen att Forumet är så felbygd, de är väl ändå "webbis" fel...är detta en seriös sajt så se ff till att de finns folk som kan sköta den eller släpp allt fritt...sen att bara blocka om nått händer hjälper ingen, idioten finns kvar på BC...sen att vissa sitter och kollar upp andra via ratsit.se...är förjävligt...på så vis är ingen anonym...att skicka en anmälan är lika verkningslöst som att sitta & skita utan att de kommer nått...

Först bör du nog friska upp kunskapen angående ordet "censur".

Jag är inte riktigt säker på om du med forum avser detta forum eller BodyContact och dess medlemssida som forum? Blocka någon hjälper definitivt, skulle "brottet" vara allvarligt så kan man alltid abuse-anmäla det man tycker bryter mot BC:s användarvillkor.

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

27

Jag undrar får man sälja webcam show här.

HetKvinna skrev:

Jag undrar får man sälja webcam show här.

Svaret är enkelt. Det får man inte, vilket också står i användarvillkoren som du godkände nu när du blev medlem wink

29 Senast ändrad av tveksamt (2013-04-22 17.42)

Passa er för **********....

Passa dig bättremed3, det är under inga omständigheter tillåtet att hänga ut andra medlemmar, vare sig på forumet, i sin egen profil eller dagbok. Inga fler sådana tilltag!
Är ni osäkra på vilka regler som gäller så rekommenderar jag er att läsa reglerna för forumet och användarvillkoren en gång till.

Ett bra argument behöver ingen hög röst
Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
-----------------------------------------------------------------------------
Forumregler