Tråd: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 1

Vi vill varna för denne person som fortsätter och driver sitt icke-existerande sexnätverk.
Det är en ren och skär blåsning i syfte att locka av pengar från godtrogna personer.
Vårt förslag är att skicka en massa monopolpengar till adressen nedan, eller liknande.

Profilnamn: sexglad_kvinna
E-post: kvinnakvinna2@live.se
E-post: sexglad_kvinna@live.se

Hej!

Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har
haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.
Som du säkert har sett så har jag tagit bort mig från BC, blev översvämmad av svar.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer.
Jag som sitter här och skriver är en gift kvinna, jag bor i
Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet,
jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.

Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite.
Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..
Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv,
och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.
Jag är med i ett spännande nätverk,det har funnits sedan 1985.
.
Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen.
Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerat.
Det finns i dom större städerna,och det är ca 6000-7000 medlemmar. 

Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses
ute,tex kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad..och när man sitter och
fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man
slipper spilla en massa tid att ragga i onödan.
Det finns även en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som
du kan logga in när du vill.

Nu undrar du vad det kostar...det kostar 350:- och det betalar du bara en
gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju
trevligare blir det.
Det är nästan lika många kvinnor par och män som är med, det är många gifta som
är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta.
Det är en stor blandning på åldrar, yngsta är väl kanske 18 år o äldst är ca 55.
Hoppas nu att du är nyfiken på mig o på nätverket, vem vet vi kanske kan gå
och ta en öl du och jag, jag sänder med mitt nallenr i infot som du får när du gått med.

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju
lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men
skriv din mailadress i brevet.

Adress är
C.Andersson
Post Restant/Nordstan
404 01 Göteborg

Du kan väl maila så fort du har bestämt dig hur du gör, jag håller lite koll
på min mail
Jag sänder med mitt nallenr i infot sedan, så kan du slå en pling, men ring
helst efter kl 17.00, lite lättare att prata då..

Pussar där du helst vill ha den från en seriös spännande kvinna i en
vinterkort kjol

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

Sv: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 1

Tydligen är det någon copycat som också vill tjäna pengar (idioter föds det varje minut verkar det som)
Mikael, vi skickar pengarna direkt smile

Användarnamn: Sexig och gift
E-postadress: sexig_och_gift@hotmail.se
E-postadress: plantan2009@hotmail.com

Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer. Jag är som sagt en gift kvinna och jag bor i Göteborg men jobbar ibland även i framförallt Stockholm o Malmö. Det händer också att jobbet tar mig till en del andra städer bland.

Jag har arbetat utomlands som underklädesmodell i tio år och jag ser till att hålla mig i samma fina form som när jag var i 20årsåldern. Jag är stolt över min vackra rumpa och mina fasta och välformade, naturliga, bröst! Jag är rakad och har endast lämnat kvar en liten hjärtformad tofs som jag hoppas du skall uppskatta. Jag uppskattar män som också ser till att ansa sig därnere. Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv, och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.

Jag är också med i ett spännande nätverk som har funnits sedan 1985. Nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på ett kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen. Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerade. Vi håller till i de större städerna och idag är vi ca 4000 medlemmar.

Det fina är att man använder kännetecken som visar att man tillhör nätverket när man ses ute. T.ex. kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad....och när man sitter och fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten och vi vet att man har samma intresse, och man slipper spilla en massa tid på att ragga i onödan. Jag vill gärna träffa dig inom ramen för nätverket, det borgar för seriositet anser jag. Det finns också en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som gör att du kan logga in när du vill.

Nu undrar du vad det kostar att vara med i nätverket (de driftar hemsida etc)...det kostar 400:- och det betalar du bara en gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju trevligare blir det.

Det är nästan lika många kvinnor, par och män som är med. Det är många gifta som är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta. Det är en stor blandning på åldrar, de yngsta är väl kanske 18 år ooch de äldsta är runt 55. Hoppas nu att du är nyfiken på att träffa mig o på nätverket, vem vet, vi kan förslagsvis gå och ta ett glas vin du och jag, och sedan vet man ju inte vad vi hittar på....ett hotellrum ligger ju aldrig för långt bort ;-) Jag ger dig mitt mobilnummer tillsammans med informationen om nätverket som du får när du gått med.

Jag måste ju, som du förstår, vara en försiktig general eftersom jag är gift och jag vill inte äventyra det varför diskretion är A och O. Du kan enklast lägga pengarna (400:-) i ett vanligt kuvert och sända dom till mig, obs skriv din mailadress i brevet så att jag vet att de är från Dig.

L. Olsson
Kristinehöjdsgatan 9
Box 1042
412 82 GÖTEBORG

Maila mig gärna så fort du har bestämt dig hur du gör, jag håller lite koll på min mail. Jag sänder dig sedan mitt mobilnummer samt informationen om vårt fantastiska nätverk, så kan du ju slå mig en pling för att planera vårt första möte. Ring absolut inte på helgerna utan endast på dagtid vardagar, lite lättare att prata då ;-)

Kyssar från en sextörstande kvinna som längtar efter att få känna din värme.
/Lena

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

3

Har stött nyligen stött på denna bedragare på andra sidor under namn som:
sexigQ
kjolsnyg

4

Ja, jag måste ju lägga mig i....jag undrar bara....hur får man till "en liten hjärtformad tofs"? *asg*
Är det "en liten kycklingformad tofs" som gäller nu till Påsk då?

"T.ex. kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad....och när man sitter och fikar så lägger man två sockerbitar på varandra." ALLVARLIGT!??
Skickade iväg min lilla tjej till dagis idag med bara tre målade naglar. VAR DET ETT TECKEN!??! Får jävlar åka och hämta henne igen!!! Jag har hört att b la araber inte klipper sin nagel på lillfingern, men trodde mest att det var för att det var lättare att pilla i näsan då...men nu börjar jag förstå...

Två sockerbitar som parar sig?! Nu går det fan för långt! Ska man inte ens kunna ta en kaffe i lugn och ro utan att sötsakerna börjar knulla framför en!?

Nej du "generalen" (vilken kvinna kallar sig det???) *asg*....sug din egen kuk för fan och skaffa dig ett jobb som alla vi andra gjort! Och ni som betalat....allvarligt....hur tänkte ni här?! (hahahahaha)

//Mee.

5

Polisanmäl

6

Känns detta igen?

Hej !

Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har
haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer.
Jag som sitter här och skriver är en gift kvinna, jag bor i
Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet,
jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.

Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite.
Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..

Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv,
och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.

Jag är med i ett spännande nätverk, det har funnits sedan 1985, det
startade i Göteborg.
Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen.
Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerat.

Det finns i dom större städerna, och det är ca 6000-7000 medlemmar.

Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses
ute,tex kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad..och när man sitter och
fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man
slipper spilla en massa tid att ragga i onödan.
Det finns även en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som
du kan logga in när du vill.

Nu undrar du vad det kostar...det kostar 350:- och det betalar du bara en
gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju
trevligare blir det.
Det är nästan lika många kvinnor par och män som är med, det är många gifta som
är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta.
Det är en stor blandning på åldrar, yngsta är väl kanske 18 år o äldst är ca 55.

Hoppas nu att du är nyfiken på mig o på nätverket, vem vet vi kanske kan gå

och ta en öl du och jag, jag sänder med mitt nallenr i infot som du får när du gått med.

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju
lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men
skriv din mailadress i brevet.

Adress är
Andersson/Borg
Post Restant/Nordstan
404 01 Göteborg

Du kan väl maila så fort du har bestämt dig hur du gör, jag håller lite koll
på min mail
Jag sänder med mitt nallenr i infot sedan, så kan du slå en pling, men ring
helst efter kl 17.00, lite lättare att prata då..

Pussar där du helst vill ha den från en seriös spännande kvinna i en
vårkort kjol.

7 Senast ändrad av Sommarglad (2010-12-19 19.25)

Blev ombedd att flytta konversationen till mail nyligen. Jaha? Dags att bli spammad, misstänkte jag.
Valde ett skräpkonto, utifall att det ändå skulle bli bra. Hoppet är det sista som....

Fick så detta brev, ifrån en nu borttagen korttidsmedlem "Fridastring" på BC:
"Tack för ditt svar. Jag heter Frida som sagt och är 19 år, har nyligen blivit singel. Jag är ute efter en kille som kan ta mig hårt och rejält och gärna länge, leksaker får användas om du inte är så uthållig wink

Jag bor ju i norra sverige men har inget emot att resa en bra bit, eller om du vill komma till mig här i Skelefteå, har egen lägenhet nu. Jag träffas gärna regelbundet om vi passar ihop och om du är duktig i sängen förstås..
Utseendet är inte det viktigaste för mig men renlighet och friskhet är viktigt förståss.
Jag kommer vara ledig mycket i sommar och måste ha mycket sex då (jag blir kåt av varma dagar när jag får ha string & kort kjol)

Det här är ju helt sjukt, jag har fått hur många svar som helst på BC, och försöker sålla ut bland de bästa och be dem skicka mail till mig. Jag ska därför sålla ut en gång till och ber dig därför sätta in 50:- på mitt paysonkonto om du helt seriöst vill knulla mig. Eftersom 99% av de som jag svarat kommer be mig dra åt H-TE kommer jag bara få någon/några enstaka kvar att prata med, då vet jag att du VERKLIGEN vill träffa mig och att du kanske till och med bjuder mig på middag innan vi knullar smile
De 50 kronorna kommer jag lätt köpa ett par stringtrosor för som jag kan ha om vi träffas.

Betallänken hittar du här:
payson.se/SendMoney/? (redigerad i efterhand)

Det är bara att följa den och man kan använda betalkort eller internetbank.(skriv din mailadress som avsändare så jag vet)

Hoppas att du vill!

Kram Frida

PS: fler bilder kan vi byta efter utsållningen wink "

-OM jag mot rådande lagstiftning, skulle betala för sex.. Då skulle det nog få vara lite mera stil, än på ett 50 kronors luder?
Usch, vad jag ogillar, när någon skall göra pengar på något som båda ändå får njuta av!
För dem som inte bor här uppåt, så stavas Skellefteå med två l!

8 Senast ändrad av Anna och mig (2011-02-04 05.27)

Den där "kjolkvinnan" lyckas dyka upp lite överallt. Tror ju inte hon agerar helt på egen hand, men heter Monica  och har en adress i Limhamn.

Bifogar hon ett foto längst ner i brevet?

9

hon heter numera het kvinna o kontaktar folk via kompisars kompisar på msn...passa er

webmaster skrev:

Vårt förslag är att skicka en massa monopolpengar till adressen nedan, eller liknande.

De lämnar ju mailadresser.

Man kan ju roa sig med att maila med några tunga bilagor.
Skall min mail fyllas med skräp så skall deras.

Jag har alla dåliga egenskaper du påstår:)

Om du tittar noga i första inlägget så hittar du en Poste Restante-adress (felstavat av den som skrivit det, men det är väl inga genier som skrivit det).

Det var det roligaste klipp-och-klistra jag gjort ... Skrev ut 4 st fejksedlar (kommer inte ihåg om det var Zimbabwe-dollar eller vad det var) och postade ett par med några dagars mellanrum. Hade gett mkt för att få se den personens min när han öppnade breven  lol

12

Det sägs på Flashback att det är ett kriminellt gäng som ligger bakom de där utskicken.
Ska inte yttra mig om vilka eftersom det kan vara ett rykte. Riktigt skumma typ i alla fall.

Skickade ett brev till dom med flygblad från polisen roll

Hon/Han använder sig även av adressen kvinna11@ hot mail . com

14

Kan inte vi ordna så att någon eller några försöker ha koll på alla dessa fysiska boxar och se vem som tömmer dem, och få tag i dessa idioter som är inga andra än fega bedragare, så vi kan få fatt i dem och lär dem en läxa de aldrig kommer att glömma?!

Jag är med och ställer upp på fullat allvar.... HATAR bedragare!

Det är det som polisen är till för..
Vad var det för läxa du hade tänkt lära dem? Hur en misshandel går till? Knappast en bra ide..
Enklaste sättet att få folk att lägga ner de där idéerna är ju att se till att det inte är lönsamt.. Dvs sluta betala in pengar till sexsällskap, webcamshower, heta möten, dejter eller vad som nu erbjuds förän du vet med säkerhet vad du får för pengarna (och även då så är det olagligt att betala för sexuella tjänster)..

Vi som kollektiv måste helt enkelt lära oss att vara mindre blåögda..

Ett bra argument behöver ingen hög röst
Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
-----------------------------------------------------------------------------
Forumregler