Tråd: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 1

Vi vill varna för denne person som fortsätter och driver sitt icke-existerande sexnätverk.
Det är en ren och skär blåsning i syfte att locka av pengar från godtrogna personer.
Vårt förslag är att skicka en massa monopolpengar till adressen nedan, eller liknande.

Profilnamn: sexglad_kvinna
E-post: kvinnakvinna2@live.se
E-post: sexglad_kvinna@live.se

Hej!

Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har
haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.
Som du säkert har sett så har jag tagit bort mig från BC, blev översvämmad av svar.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer.
Jag som sitter här och skriver är en gift kvinna, jag bor i
Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet,
jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.

Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite.
Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..
Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv,
och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.
Jag är med i ett spännande nätverk,det har funnits sedan 1985.
.
Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen.
Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerat.
Det finns i dom större städerna,och det är ca 6000-7000 medlemmar. 

Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses
ute,tex kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad..och när man sitter och
fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man
slipper spilla en massa tid att ragga i onödan.