31

Sv: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 2

Han har vart i farten igen.
Va nyss medlem på BC under namnet "Snygga Lena".

Personen mejlar från en Stockholm bolag. Har fått tag i IP nummret.

Detta är inte första gånger för mig, tyvärr är det 10 ggr. Inte bara från BC, utan även från andra sidor.

Mejl adress denna gång är kvinnamedstil@hotmail.com.

/ J

Den personen använde detta namn senast(2009-08-03) Snygga Lena

Detta skickade hon till mig via denna sida
Från: Snygga Lena
Till: Slangbellan
Datum: 2009-08-03 14:28:15
Läst: 2009-08-03 17:40:42

...hejsan...visst så måste man ju titta in här ibland, blir ju så sexsugen fast man sitter på jobbet..om du vill o är mer nyfiken så maila gärna..kram. kvinnamedstil@hotmail.com 

Och detta fick jag skickat via mail i 1a brevet som jag fick som svar senast idag(2009-08-05)

Denna text som finns nedan fickjag som svar då du skickat ett brev till hon/han.

"Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har
haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.

Jag har tagit bort mig från kontaktsidan nu, bara så du vet det.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer.
Jag som sitter här och skriver är en gift kvinna, jag bor i
Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet,
jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.

Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite.
Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..

Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv,
och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.

Jag är med i ett spännande nätverk, det har funnits sedan 1985, det
startade i Göteborg.
Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen.
Det

finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerat.

Det finns i dom större städerna, och det är ca 6000-7000 medlemmar.

Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses
ute,tex kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad..och när man sitter och
fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man
slipper spilla en massa tid att ragga i onödan.
Det finns även en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som
du kan logga in när du vill.

Nu undrar du vad det kostar...det kostar 350:- och det betalar du bara en
gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju
trevligare blir det.
Det är nästan lika många kvinnor par och män som är med, det är många gifta som
är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta.
Det är en stor blandning på åldrar, yngsta är väl kanske 18 år o äldst är ca 55.

Hoppas nu att du är nyfiken på mig o på nätverket, vem vet vi kanske kan gå

och ta en öl du och jag, jag sänder med mitt nallenr i infot som du får när du gått med.

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju
lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men
skriv din mailadress i brevet.

Adress är
Andersson/Borg
Post Restant/Nordstan
404 01 Göteborg

Du kan väl maila så fort du har bestämt dig hur du gör, jag håller lite koll
på min mail
Jag sänder med mitt nallenr i infot sedan, så kan du slå en pling, men ring
helst efter kl 17.00, lite lättare att prata då..

Pussar där du helst vill ha den från en seriös spännande kvinna i en
sommarkort kjol."

33 Senast ändrad av m_o_a (2009-08-06 03.27)

Hon heter *** numera, inte **** som tidigare. Är född *****

34

Vissa saker är faktiskt inte lämpligt att publicera här. Det är mot reglerna.
ensamma mamman: du får en varning för regelbrott, du så gott som uppmanar till att människan ska förföljas, något som knappast kan godkännas.

Don't drink water - fish fuck in it!
Reglerna för forumet
Bra tips för forumet - innan du postar!
Särskrivningshatare!

Vi vill varna för följande meddelande skickat från sexglad_mogen_Q:

Hejsan..visst är det spännande att titta runt här, man blir ju så härligt sugen på sex. Kanske du som jag sitter på jobbet och smyger lite..Kommer att svara på några svar jag fått, kommer sedan att ta bort mig härifrån, har fått över 1000 svar och det blir ju lite för mycket av det goda.
Men är du mer nyfiken så maila gärna o berätta lite mer om dig...Kram så ses vi kanske på mailen.  kvinnamedstil@hotmail.com

Det är den ökända bedragaren som är framme igen, som denna tråd handlar om.

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

36

Har precis fått samma mail som Webmaistro varnar för. Går det inte att få stopp på den där karaktären.

37

Hej.jag undrar om inte den där Andersson/Borg varit inne här på bc för inte så länge  sedan under profilen Nette 32.Fick bara känslan av att det var han....samma sak ville man skulle sätta in pengar på konto.Någon som vet något om detta?

38

chippe skrev:

Hej.jag undrar om inte den där Andersson/Borg varit inne här på bc för inte så länge  sedan under profilen Nette 32.Fick bara känslan av att det var han....samma sak ville man skulle sätta in pengar på konto.Någon som vet något om detta?

När det gäller nette32, så var jag i kontakt med henne och hon verkade OK, men mina "varningsklockor" ringde så jag gav inga onödiga dirketa personuppgifter.

Sista livstecknet från henne (mail) såg ut enligt följande, svarade henne att jag aldrig skickar pengar.

=== MAILET ===

Hoppas allt är bra med dig och att helgen varit lugn o skön.

Var hos en kompis i fredags med några tjejer och det blev vindrickande o tjejsnack hela kvällen, Ute o dansade i  lördags så på söndagen blev det mest o ta det lugnt på soffan o tittade på film.

Suttit här på hotellet hela kvällen och läst mail och tittat på några profiler o försökt sortera lite bland allt.

Men inte så lätt, många som man skulle vilja träffa o se vad för kul det kunde bli av det så klart.

Har tagit bort min profil på BC för det fullkomligt rasade in meddelande, var 100 varje gång man loggade in.

Fått flera tips om hur man skall leta o sortera, men det har knappast hjälpt.

Fick ett tips av ett par på BC som dom hade prövat, 100;. Och telefonnummer så försvinner alla konstiga o märkvärdiga personer direkt och några vettiga finns kvar bland alla svar  var tipset, O sen när man träffas så betala dom middagen, drinken eller vad det nu blev, Hade funkat för dem så…..

Prövar det också, Är du fortfarande intresserad så sätt in 100:- på mitt konto o skriv ditt telefonnummer i meddelande rutan, så slår jag en signal när jag fått numret där. Så bestämmer vi något.  SEB kontonummer  5383 xxxxxxx

O känner du inte för det så Hoppas jag du inte tar illa upp utan hoppas du har tur med någon annan bland dom du söker.

=== SLUT MAIL ===

När gäller nette32,  tror inte det är samma som "Andersson/Borg" men ändå vissa likheter, har samlat några av "Andersson/Borg":s mailadresser, man känner igen ett mönster både i nick och mail.

mailadresser som jag sett:
solkvinna47@hotmail.com (Fia Lotta)
busgladkvinna@hotmail.com
kvinnaikjoloklackar@hotmail.com

39

Ärligt talat - vem bryr sig?

Om män är så in i norden korkade att de skickar över pengar, antingen det sker via postboxar eller bankkonton, får de banne mig skylla sig själva när de blir blåsta.

Tänk om kåtgubbsen kunde ta och släppa på strypgreppet om villige Laban så att blodet åtminstone fick en chans att nå upp till den stora (den är iallafall tänkt att vara större intialt) hjärnan. roll

40

KlasG
Medlem
Från: Stockholm, Stockholms län
Registrerad: 2008-01-12

Samma brev med samma erbjudande erhöll jag under förra året,det gick direkt i papperskorgen. Sexgubben.....

41

Varför inte lägga upp en mejl lista med alla dom där idioternas mejadress här på BC samt att alla sk "grupper" ska ha ett sk 90-konto för att bli verifierade och säkra. Om inte så blockera alla som inte är seriösa.

1. Det är så enkelt att skaffa en ny e-postadress nu för tiden så det egentligen ingen idé att skapa en lista på alla bedragares e-postkonton.

2. Vet du ens vad ett 90-konto är?

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

43

Nu är Teka Carambole igång igen! Nu finns han på Happypancake under nicket Rytmik som ska vara en kvinna på 61år. Kontot ska tillhöra en person i Danderyd Stockholms län som söker en man mellan 48-55.
De använda formuleringarna passar ihop med de som han använde tidigare typ, Jag är ju gift.

man kan aldrig sluta att förvånas över att det finns idioter som påstår att de är någon annan än de är själva

Ribban skrev:

man kan aldrig sluta att förvånas över att det finns idioter som påstår att de är någon annan än de är själva

Det man förvånas över är att det finns folk som går på det hela...

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.