16

Sv: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 2

Går det inte att spåra IP-adresser?

jo precis som man kan byta och fejka sitt ip oxå ...

18

Har han hålligt på så länge , så körs de nog med webproxys o allt vad man kan använda , då hjälper det ju tyvär inte ens att scandics ip är blopckade även om han använder dem.

19

Denna användare härjar på bland annat spraydate under namnet fiapiabus troligen på andra siter också har sett nicket på ytterligare ett ställe senaste veckan.

Jag har fått det klassiska mailet med poste restante och 350 kr.

20

Jag tror att denna dyngskalle har använt sommarkol eller något liknande för nått år sen då var hon en kvina i ett nätverk med folk som gillade bus
Murvariso

21

Nu är hon här igen under namnet höstkvinna! Rapporterat till webmaster!

22

Blir alltid skeptisk när det börjar komma krav på "husrenoveringar" och rena pengar.. Var ligger jämställdheten i det? Märklig inställning, när båda parter ändå har möjlighet att njuta av varandra!

Fått en massa sånt där skräp på passagen.. Blockeras direkt, efter alarmerande svar i GB. Brukar inte heller vara ensam om det.

Har aldrig blivit bedragen men mött den arme stackaren på ett flertal forum redan .  Skicka ett kubert med superlim blandat med pepparspray..

24

Detta brev skickade denna "kjolklädda bedragren till mig nu"

Hej Klas!

Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har
haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer.
Jag som sitter här och skriver är en gift kvinna, jag bor i
Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet,
jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.

Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite.
Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..

Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv,
och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.

Jag är med i ett spännande nätverk, det har funnits sedan 1985, det
startade i Göteborg.
Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen.
Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerat.

Det finns i dom större städerna, och det är ca 6000-7000 medlemmar.

Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses
ute,tex kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad..och när man sitter och
fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man
slipper spilla en massa tid att ragga i onödan.
Det finns även en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som
du kan logga in när du vill.

Nu undrar du vad det kostar...det kostar 350:- och det betalar du bara en
gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju
trevligare blir det.
Det är nästan lika många kvinnor par och män som är med, det är många gifta som
är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta.
Det är en stor blandning på åldrar, yngsta är väl kanske 18 år o äldst är ca 55.

Hoppas nu att du är nyfiken på mig o på nätverket, vem vet vi kanske kan gå

och ta en öl du och jag, jag sänder med mitt nallenr i infot som du får när du gått med.

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju
lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men
skriv din mailadress i brevet.

Adress är
Andersson/Borg
Post Restant/Nordstan
404 01 Göteborg

25

Har precis skickat ipnummer och vilket företag i sverige detta kommer från till webmastern

Jag känner igen denna person från ett annat forum & jag skickade inga pengar till den personen.Så nu vet ni att  den håller till på flera forum

Vi vill varna för att Carambole, TEKA, Spader Dam bedragaren är tillbaka igen. Nedanstående brev skickas till dig som svarar till (oftast) en Hotmail-adress som börjar med "kvinna", ett löpnummer och sedan "@hotmail.com".

SVARA INTE PÅ DET MAILET DU FÅR OCH SKICKA FRAMFÖR ALLT INTE NÅGRA PENGAR TILL DEN POSTADRESS SOM NÄMNS!

Du får ett svar som lyder ungefär så här:

Hejsan...sitter på jobbet o smyger in lite, måste ju erkänna att det är lite fuktigt i trosan under min korta sommarklänning, visst är det spännande med nya kontakter..men nu måste jag jobba lite innan lunch, men om du vill så maila gärna..puss.
kvinna11@hotmail.com

När du sedan skriver till hotmail-adressen ovan så kommer följande svar:

Hej i sommarsolen!

Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.

Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer. Jag som sitter här och skriver är en gift kvinna, jag bor i Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet, jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.

Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite. Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är
blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..

Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv, och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet.

Jag är med i ett spännande nätverk, det har funnits sedan 1985, det startade i Göteborg. Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen,tex på kafe, badplatser, pubar,hotell och dansställen.

Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mest frekventerat.

Det finns i dom större städerna, och det är ca 6000-7000 medlemmar.

Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses ute,tex kvinnorna har aldrig
sin lillfingernagel målad..och när man sitter och fikar så lägger man två sockerbitar på varandra.

På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man slipper spilla en massa tid att ragga i onödan. Det finns även en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som du kan logga in
när du vill.

Nu undrar du vad det kostar...det kostar 350:- och det betalar du bara en gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju trevligare blir det.
Det är nästan lika många kvinnor par och män som är med, det är många gifta som är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta. Det är en stor blandning på åldrar, yngsta är väl kanske 18 år o äldst är ca 55.

Hoppas nu att du är nyfiken på mig o på nätverket, vem vet vi kanske kan gå och ta en öl du och jag, jag sänder med mitt nallenr i infot som du får när du gått med.

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men skriv din mailadress i brevet.

Adress är
Andersson/Borg
Post Restant/Nordstan
404 01 Göteborg

Du kan väl maila så fort du har bestämt dig hur du gör, jag håller lite koll på min mail
Jag sänder med mitt nallenr i infot sedan, så kan du slå en pling, men ring helst
efter kl 17.00, lite lättare att prata då..

Pussar där du helst vill ha den från en seriös spännande kvinna i en sommarkort kjol.

ps..bif en bild på mig, hoppas att jag inte skrämmer bort dig nu

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

28

Verkar som att jag kan känna mig trygg, då nätverket har en åldersgräns på 55 *asg*
Eller kan det vara för att vi har lärt oss att tänka med det där andra huvudet som sitter *lite* högre upp.

29

HJÄLP! Den här kvinnan eller mannen eller både och har tagit MINA foton och de cirkulerar överallt på nätet och jag blir påhoppad och får mail från folk som tror jag är prostituerad. Hon visar sig i cam men vill sen ha betalt och mailar bilder på MIG!!!
Jag har varit i kontakt med webmasters på både spraydate och facebook men får ingen respons. Likadant hos polisen då det krävs att brottet måste ge minst 2 års fängelse.

Ska den här djävla apan eller vem det nu är få fortsätta hur länge som helst?????

Är så ledsen, bedrövad och arg.

Det är synd att så pass många har hamnat i klorna på denna person,som är en riktig usling