Tråd: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 2

Tänkte få slut på den där bedragaren en gång för alla och tänkte samla på mig information om hur många som är drabbade av utskicken och hur många som har gått på den här bluffen;

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men skriv din mailadress i brevet.
Adress är Andersson/Borg
Post Restant
404 01 Göteborg

Påtryckning görs nog lämpligast på:

- Ringa lämplig polisinstans och be dem göra en insats.
- Ringa Posten och be dem dra in Post Restante-adressen för den här personen.
- Bomba personens Post Restante-adress med diverse saker.

Mer information mottages tacksamt.
Se även http://medlem.bodycontact.com/pages/misc/braattveta.php

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

2

Sv: Varning: Teka/Carambole - Sexnätverk 6000-7000 medlemmar - Tråd 2

Jag ska skicka det fulaste julkortet jag kan hitta...men..ursäkta mig men..vem är så korkad att dom skickar pengar..?

3

webmaster skrev:

Tänkte få slut på den där bedragaren en gång för alla och tänkte samla på mig information om hur många som är drabbade av utskicken och hur många som har gått på den här bluffen;

Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men skriv din mailadress i brevet.
Adress är Andersson/Borg
Post Restant
404 01 Göteborg

Påtryckning görs nog lämpligast på:

- Ringa lämplig polisinstans och be dem göra en insats.
- Ringa Posten och be dem dra in Post Restante-adressen för den här personen.
- Bomba personens Post Restante-adress med diverse saker.

Mer information mottages tacksamt.
Se även http://medlem.bodycontact.com/pages/misc/braattveta.php

Han utger sig hela tiden för olika personer, och räknar med att det skall vara för skamfullt att anmäla det...

Skulle också vara försiktig med club birka, krävde mycket pengar gjorde han för medelmsskap

Tyvärr,så tror man att de flesta personer är ärliga men vad man bedrar sig.webmaster är nog inte den enda som har blivit bedragen av denna person. Det är ofta ligor som har det som huvudsysselsättning att bedra både privatpersoner och företag på stora summor

5

Jag har fått det där mailet 3 gånger..

Ribban skrev:

webmaster är nog inte den enda som har blivit bedragen av denna person.

Jag finner det ytterst osannolikt att webmaster skulle ha gått på den där bluffen.

Det är snarare så att han börjar bli less på att höra folk (som inte tänker med hjärnan utan de nedre regionerna) klaga över att de blivit lurade.

[Nedanstående textstycke är en automatisk signatur.]

1. Säg inget här som du inte kan stå för öga mot öga.
2. Generellt sett så är alla generaliseringar felaktiga.

Jag finner det ytterst osannolikt att webmaster skulle ha gått på den där bluffen.

Stämmer, minsta sunda förnuft säger ju att det är en bluff.

Det var ju åratal sedan den här personen började med sina tilltag. Först i början fanns även ett Plusgiro-konto med i breven, men det har försvunnit nu, kanske PlusGirot stängde av det till sist?

Nej, jag tänker däremot på att jag i princip varje månad får brev från användare som får de här bluffbreven skickade till sina e-postadresser. Och BC är inte den enda sajten som den här personen håller till på.

I could crush him like an ant. But it would be too easy. No, revenge is a dish best served cold. I'll bide my time until ... Oh, what the hell. I'll just crush him like an ant.

Ja det där skiten har väl funnits i snart 10 års tid.

När kontot fanns med så vet jag att folk tog reda på vem som hade kontot, han hette Borg i efternamn vet jag. Claes Borg hittade jag efter lite googlande (bara att googla på "teka borg" så får man en del träffar på gamla diskussioner där kontot fanns med). Fast den jag hittade nu så hade han poste restante redan då.

Det bästa vore ju om nån som bor i krokarna där kunde ta och konfrontera honom öga mot öga när han hämtar ut posten. "Nu vet vi var du bor...."

9

Här finner vi killen i fråga. Har dock inte gått på det, men kände verkligen att man åste stoppa den där rackarn...
Det är samma sak hela tiden....han har dykt upp under en rad olika namn, från västerbotten till bohus län och under precis lika många namn. Höstkvinna, mysugenQuinna mfl mfl..

Jag spårade upp det här postgiro numret som han angav, och rotade mer via kreditupplysnings företag och fick fram detta.

[personuppgifter / borttaget av webmaster]

eller:
Clas Borg
Posterestante
441 01 Alingsås

10

Hej
Har fått små meddelanden och uppmaningar jag också.

11

Frågan är ju om man vågar rapportera om detta eller andra som säljer sexuella tjänster. Själv blev jag utesluten då jag låtsades vara intresserad av att köpa, för att kunna avslöja. När jag bad webmastern att se hur många ggr jag rapporterat prostituerade, så var svaret #.case closed"...
Så jag aktar mig för att avslöja något för denna webamster!

Om webbis ville ha "hemliga agenter" som låtsas köpa så skulle han nog vilja utse dem själv.

13

Thomasg51: låtsas vara intresserad?? hahaha priset var väl inte rätt...  var glad att du fick komma tillbaka öht.
- Följ topic nu.

Don't drink water - fish fuck in it!
Reglerna för forumet
Bra tips för forumet - innan du postar!
Särskrivningshatare!

14

"Hej....oj oj det gäller att hinna med att svara, sitter ju på jobbet o har häcken full, men är för nyfiken för att inte kolla här ibland, men är du en trevlig o seriös prick så maila gärna.

puss. mail: kvinnavillhasexisommar@hotmail.com "

fick jag idag av "Snygg mogen Q"
förmodligen han...

15

Har själv kontakt med denne person just nu. men inte skickat pengar till Han/henne eftersom jag tyckte det lät lite mystiskt. Just nu går han/hon under namnet FiaPia.