1

Tråd: Hemligt möte på förmiddagen.

Bilarna åkte förbi på gatan. Förmiddagen hade slagit 10.47.
Regnet hade precis lämnat molnen som nu gled isär allt mer.
Skimrande strålar av sol blänkte i vattenpölarna som bildats under morgonen.
Jag stod på gatan och väntade utanför min port.
Vi skulle ses kvart i.

Runt hörnet kom plötsligt en grå herrgårdsvagn, en Volvo.
Det var hon.
Jag log när våra blickar möttes som hastigast innan hon parkerade på gatan.
Hon låste bilen och gick mot mig.
Hon var klädd i jeans, såväl byxorna som jackan.
Under jackan anade jag en tunn vit topp.
-Hej! Sa hon och stannade alldeles nära mig. Vi hade regler för våra träffar.
En var att aldrig vara närgångna utomhus.
-Hej…ska vi? Frågade jag.

Hon nickade till svar och följde mig upp i trapphuset.
När porten slog igen hade vi hunnit en våning upp från gatans ljud.
Våra steg hördes tydligt. Sen stannade vi och gick inte genom min dörr.
-Det är bra att gatan är så trafikerad. Ingen lägger märkte till något, sa hon medan hon hängde upp jeansjackan. Hon stod med ryggen mot mig.
Hon luktade tvål och sköljmedel. Hudvänligt.
-Ja, det är en fördel med att ha mig, va? Log jag.
Vi lutade oss mot varandra och började kyssas.
-Du är en annan fördel, sa hon i andningspauserna mellan kyssarna.
Vi gick i små cirklar runt och närmade oss sängen som stod mot fönstret. Därutanför var innergården.
Hennes rödblonda hår föll fritt ner över hennes axlar.
Hon smakade milt av kaffe och en sötma, som en parfym.
Men hon använde ingen sån. Det var inte hennes grej, sa hon. Hon var ett huvud kortare än mig. Höfterna breda innan magen mötte dem, för att sedan övergå i de mjuka brösten.
Hennes topp hade nu åkt av, precis som min t-shirt. Våra överkroppar möttes i värmen. Hon var så len mot mig. Och jag var len mot henne. Vi stönade om vartannat medans hon kämpade med mitt skärp utan att titta ned. Jag hade lika svårt med hennes skärp.

-Vafan… muttrade hon ironiskt och fick i samma stund upp min gylf. Jag kände hur en il färdades uppför ryggen på mig. Hon slappnade av när jag fick upp hennes gylf och drog ned hennes jeans. Vi la oss bredvid varandra i sängen och drog snabbt av oss byxorna. Sedan lutade vi oss mot varandra i en omfamning och lät händerna flyttas över kropparna. Hon var så mjuk och varm. Hennes hud var ljus, extra ljus mot min. Hon knäppte vant upp och tog av bh:n. Hon tryckte brösten mot mig. Dom klämdes och formade sig mot min bringa medan jag kysste hennes hals.

Hon tryckte ner mig på rygg i sängen och gränslade mig. Jag kände hur hon var varm genom trosornas tyg. Hennes kön tryckte mot mitt. Jag var redan hård. Min lem låg pressad upp mot magen, och hon gned sin trosa upp och ner över min svullnad. Det spände skönt i tyget. Ollonet kändes hårt och kladdigt av försats. Hon log och hasade ned över mina lår.
-Det här är den bästa stunden på min lunch, ska du veta….sa hon och såg på mig. Ett allvarligt leende. Hon blev stilla en liten stund. Som om hon påmint sig om att det vi gjorde skulle få andra att kalla oss förkastliga. Hon var ju gift. Vi hade våra regler. Vi hade lovat att vara öppna.
-Du är min bästa stund på dagen, svarade jag, halvt klar huvudet, halvt omtöcknad av åtrå. Hon log med ena mungipan. Hennes ögon smalnade av i ett avväpnande leende. Hon stack ned handen i mina boxershorts.
Hennes hand var varm runt mitt skaft. Hon gned tummen över ollonet som blottats när stånden tryckt bak förhuden. Hon smekte försiktigt. Hon drog i skaftet med ett kraftigt drag. Igen. Igen.

-Ta mig, sa hon utan ett uns av tvekan. Hon fick av sig de vita trosorna, som hamnade på golvet bland resten av kläderna. Dom var inte nya, men inte heller alldeles slitna. Mina oxers gjorde dom sällskap.
Hon la sig bakåt i sängen, mot fotändan. Hon särade benen och lät mig se hennes vackra kön, rakat så gott som helt, sånär som på en liten rand av ljusrött könshår som prydde de rödskimrande blygdläpparna som svullnat under vår akt. Hon särade på dem med två fingrar och kallade på mig knappt hörbart mellan hennes tänder.

Jag trängde in i henne. Hon lät mig komma så långt in det gick. Hon greppade tag om min rumpa och föste mig in i henne med kraft. Jag kände hur hon var alldeles varm, nästan het. Mitt skaft gled lätt in och ut mellan hennes köns blöta sidor. Hennes blygdläppar var som en vacker dämpande kudde, när jag gång på gång stötte in i henne. Jag kände att jag svullnat helt, och omkretsen trängde isär hennes kön.
-Ta mig bakifrån…! Viskade hon. Hon andades hastigt nu. Hon rullade över på sidan.
Förmiddagen lös över hennes kropp. Det var nästan som att äntra en tavla; hennes ljusa hy som reflekterade solen likt vattenpölarna på gatan där ingen mindes att de sett oss. Där vardagen och förmiddagen förflöt utan att stanna upp. Utan tystnad. Utan andetag.

Hennes skinkor var stora, och hon putade hungrigt med dom mot mig. Min mage kände värmen som strålade från hennes bakdel. Hon särade låren och lyfte det ena mot taket.
-In med dig….viskade hon och fnissade. Jag var inte sen att svara. Mitt ollon trängde snart in och letade sig djupt in i henne. Hennes skinkor fattade jag grepp om medan vi möttes i stötar som blev alltmer intensiva, instinktiva. Hon slet tag i täcket och höll det hårt medans hon flämtade:
-sluta inte, sluta inte! Fortsätt!

Vi fortsatte. Hon var som en naturkraft nu. Och jag ville inte vara sämre, utan lät mina händers grepp hårdna om hennes bak och började stöta fortare. Och fortare. Det omistliga ljudet av kroppar som stöter in i varandra i sex ljöd genom lägenheten. Hon darrade. Hennes ena hand hade hon fört ner och smekte könet med, för att ibland även smeka min pung som hon tryckte mot hennes blygdläppar. Det var skönt när hon drog mig så nära. Hennes rytm blev ojämn. Hon stötte mot mig i ren instinkt. Hennes kön svalde hela mitt skaft. Det lät av väta när vi skapade den sällsamma takten av sexet. Hon kved till, frustade och skakade.

-Kan du komma? Frågade hon medan hon slöt ögonen i ett knappt märkbart minspel som skvallrade om att hon var nära.
-När du säger så. På det där sättet…åh…,blev mitt svar.
-Bra, jag vill n-, flämtade hon innan vi båda kom. Hennes kropp skälvde i små skakningar. Vi kunde inte, och ville inte, hejda oss. Vi lät säkert som tokar, men njutningen kom så starkt, så plötsligt att nå den magiska nivån. Våra stön och kvävda rop avlöste varandra. Hon pressade sig mot mig medan mitt skaft fylldes av sperma som vällde fram inuti henne. Det var magiskt. Hela skrevet kittlade och sprakade.

Min ena hand letade sig fram och greppade hennes ena bröst. Hon lutade sig bak mot mig, och jag kände henne kroppstyngd skifta mot mig. Jag gled ur henne. Det var som att lämna en fantastisk plats. Det kändes tomt. Hennes hand letade sig snabbt ned och tog tag om mitt ännu hårda skaft och gned tummen över ollonet som skimrade av safter från oss båda. Vi kysstes. Hon smakade varmt av saliv som andningen gjort torrt. Våra munnar hittade snart till fukten. Jag smög ner en hand mellan hennes ben och formade handflatan och fingrarna runt hennes kön. Fukten ångade nästan mot min hud.
-Du eh…fick hon fram med heshet i rösten.
-Ja…? Frågade jag.
-Det här behövde jag idag.
-Jag med.