Tråd: Handmaids tale... eller? (Fantasi) (Gay/bi)

Min gamla högskolekompis Frida och hennes (numera) man Johannes träffades sista året på högskolan. De blev blixtförälskade och ju mer de träffades desto mindre sågs Frida och jag. Vi hade upptäckt varandra första året, kring 1999 - vi var lika svåra på killar både hon och jag.. fast jag vågade nästan aldrig visa nåt, eller försöka nåt.

Första gången hon bjöd hem mig och hade en kille där som njöt av både henne och mig... det var fantastiskt... hur han långsamt drog ur sin penis ur henne, makade sig över till mig och utan ett ord började föra upp den i min trånga anal... jag glömmer aldrig känslan att tillsammans med Frida vara så totalt slampig...

Nu, 2016, har Frida och Johannes försökt få barn ett tag. Det är äkta kärlek dem emellan. Frida har dock skvallrat att allt inte är rätt i sängen - De är skapta för varandra, men Johannes säd är inte stark nog - Det beror nog på, sa Frida som alltid varit lite new-age-flummig, att hans inre energier inte är starka nog - han är helt enkelt inte kåt nog när han tar mig... Ok... vad svarar man på det... ?

Middag en april hos Frida och Johannes. Det blev lite för mycket att dricka och jag blev snurrig, flams och trams, och frampå småtimmarna ser jag hur Johannes tittar på mig, inte som man brukar, flörtigt? Frida förklarar i fylledimman att de vill pröva en grej... hon är fertil nu och de ska försöka få henne gravid igen, vill jag hjälpa till? Va ja jo, eh... utan att tveka leder Frida in mig i sovrummet, "har du läst Handmaids tale?" nä, Frida förklarar medan hon plockar fram kläder, konstiga kläder, kåpor. Jag måste duscha, Johannes föser in mig i badrummet, oklart vad som händer fnissar jag och spelar med. Johannes klär av mig, smeker mig, leder in mig i duschen, avslutar med en lätt kyss innan han stänger duschdörren. Vafan händer?

När jag är klar är Frida där, klär mig i en röd dräkt, jag fnissar, tar en slurk till av vinet Johannes håller fram, fnissar, Frida kysser mig, smeker mig, jag balanserar mellan "ska jag dra mig ur eller skylla på fyllan?" de föser in mig i sovrummet, de små trosorna Frida satt på mig passar inte riktigt, stayupsen i vitt sitter ojämnt, de har bråttom, fumliga... jag läggs på rygg, huvudet i Fridas knä, hon ser i mina ögon, "Tack... tack Martin, du är min bästa vän..." jag fattar inget, men känner hur Johannes smeker mina ben, lyfter upp tyget.... knäpper upp sina byxor, hans penis hoppar fram.. han är stenhård redan, jag är helt vimmelkantig, ömsom kåt, ömsom rodnar, han tar fram något...

"Bara lugn nu, det är inget farligt" säger Frida, ger mig en blöt kyss, "det är för att samla upp säden"... Johannes bryter förseglingen och tar fram en kondom för kvinnor, en sådan man för upp i slidan... han smörjer den lite extra och hans glidmedelsvåta fingertoppar hittar min analöppning snabbt. Han för försiktig in "femidomen" som han kallar den, i min varma analgång... ett extra justerande med fingrarna, han är redo... han kryper fram över mig och sätter ollonet mot min analöppning, försiktigt pressar han sig in, jag tror inte det är sant, blundar, fnissar, kippar efter andan... han är ganska lång men inte så grov, det går lätt men spänner ut mig... försiktigt, ömt, tar han sig längre och längre in, till slut känner jag hans rakade pung mot min rumpa... "Inne..." flåsar han och får en kyss av Frida... "Älska nu, min man, älska och spruta!" viskar hon...

På denna signal ökar Johannes sitt långsamma försiktiga ömma juckande i mig... långsamt bygger han upp mot klimax.... mina armar runt hans hals... plötsligt kysser han mig, djupt... vått.. varmt... han smakar så gott och han trycker sin tunga i min mun samtidigt som han trycker sin penis djupt i min femidomförsedda analkanal... han älskar med mig, smeker mig... Frida smeker mina bröstvårtor, min kropp... Johannes kropp svetttas lätt och hans glansiga bröstmuskler och starka armar gnider mot mig när han plockar upp tempot ännu en gång...

Klimaxet är enormt... Johannes stöter djupt djup och hårt i mig... jag tappar räkningen men känner hela tiden hur hans penis rycker och spritter inuti mig, han pumpar verkligen sin säd så djupt han kan, jag är i extas när han kysser mig gång på gång viskande "så skön.... du är så skön... din fitta är så skön..." jag rodnar och blossar hela jag av kåthet och värme... Johannes ligger kvar ovanpå mig i säkert en minut, med sin penis djupt i mig.. .jag känner hur han långsamt slaknar.. när han ska dra ut, känner jag Fridas fingrar där om min öppning, hon hjälper honom ut och tar snabbt och vrider femidomen 3-4 varv när Jonannes penis lämnar mitt stjärthåll med en litet ljud... hon drar ur femidomen ur mig, kysser Johannes och berömmer oss... snabbt tar hon säden från femidomen till ett litet glas, Johannes tar fram en spruta och suger upp säden... han för sprutans mjuka ände upp i vaginan på Frida och sprutar hela satsen i henne... hon kvider till lätt...

Vi somnar alla tre i sängen, huller om buller... kring 5 på morgonen vaknar jag... Johannes och Frida ligger tätt sammanslingrade, sover... jag njuter av att ha hjälpt dem men känner mig skamlig... smiter upp, tar på mina kläderi hallen och smiter iväg. En taxi hem... vad har jag varit med om? Fridas SMS är välkommet några timmar senare. "Min man är helt slut, du gav honom verkligen vad han behövde. Ses imorgon, fika? smile"